Blog

We houden voor jou de vinger aan de pols van de contentmarketingwereld. En meteen daarna de handen op het toetsenbord voor een nieuwe blogpost. Van onze redacteurs en freelance specialisten. Voor jou.

Do's en don'ts van branded content video

Hoe maak je branded video's die zó sterk zijn dat niemand een aflevering wil missen? Het recept van onze Content Director Geert Dewaele.

Geert Dewaele, nieuwe storyteller bij Headline\TBWA

Hij houdt van kajak. Netflix. Maar vooral: van content formats die mensen doet hongeren naar méér. Maak kennis met Geert Dewaele, onze nieuwe Content Director.

5 insights die ons voltankten op FUEL18

'FUEL18 by Medialaan' werpt zich op als hét meest innovatieve inspiratie-event van het jaar. Grote woorden, maar maakt het dat ook waar? Headline was van de partij kwam terug met 5 inzichten. Ready to be fueled?

Hoe ruim 17.000 collega's verenigen in één personeelsmagazine?

Vier ENGIE-entiteiten met in totaal meer dan 17.000 medewerkers in België, krijgen voortaan één en hetzelfde personeelsmagazine. Hoe maak je dat relevant voor iedereen? Hoe zorg je dat het blad vertrouwd en dichtbij aanvoelt? En hoe draag je toch je gezamenlijke, nieuwe strategische visie uit?

Een magazine over een wagen die nog niet bestaat

In het grootste geheim een reportage maken over een wagen die volledig top secret is. Meer zelfs: een volledig magazine maken rond dat model, maanden voor het op de markt komt. Hoe pak je zoiets aan?

Dé trend voor 2018? Dieper en authentieker

Weg met snel en goedkoop. De toekomst is voor wie grondig en authentiek communiceert. Een boodschap naar het hart van Project Manager Sophie Coppens, op de UBA Trends Day in Brussels Expo.

Pages

Please update your browser

You’re using an older version of your browser. Please update to access our site and all our solutions, including our worldwide country risk assessments.

Update